loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 138 نظرات (1)

 

سلام دوستان عزیز

شرمندم که نتونستم توی این یک هفته مطلبی بزارم اخه عیده ما هم کار و زندگی داریم(همون کلشه چشمک)

سال نو هم مبارک امیدوارم سال خوبی رو برای خودتون بسازید.

وبلاگ در اواخر سال گذشته پیشرفت واقعا چشمگیری رو داشته و در این سال بیشتر خواهد داشت.

در اوایل افتتاح وبلاگ بیشتر به مپ گذاشتن تمرکز کردم و بعلت خراب شدن منبعش یه مدت مپ گذاشتن قطع شد و فقط در مورد کلش میذاشتم، این منبع در اواخر سال گذشته درست شد و من هم شروع به مپ گذاشتن کردم. قراره که توی امسال به چیز های متفاوت تمرکز کنم مثل ویدیوهای اموزشی و تفریحی کلش، مپ، مطالب بهتر، و ... تا بتونم رضایتتون رو جذب کنم.

بخش ویدیو هم توی اینده نزدیک افتتاح خواهد شد که توی این بخش فیلم های اموزشی و تفریحی از کلش براتون میزاریم تا لذت ببرید.

مپ هم زیادتر خواهم گذاشت تا بتونید استفاده زیادی بکنید و حق انتخاب زیادی داشته باشید.

کیفیت مطالب هم خیلی بهتر خواهد شد همچنین سعی میکنم تا مطالب بیشتری در امسال بگذارم.

بخش دانلود هم درحال افتتاحه که توی این بخش از هر نرم افزاری که در مورد کلش اف کلنز هستش رو میتونید برای دانلود پیدا کنید.

راستی اگه میخواید تقویم سال نود و چهار رو داشته باشید اینجا رو کلیک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط g در تاریخ 1394/01/08 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

چرا شما یک فروشنده جم نباشید کسب درامد ی میلیون ی
gem100.r98.ir
09300088816


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 991
  • بازدید ماه : 991
  • بازدید سال : 22,127
  • بازدید کلی : 175,359