loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 170 نظرات (0)

 

سلام مپ کلش اف کلنز های عزیز

بالاخره تونستیم امروز با تاپ پلیر عزیزمون به نام حمید که ما اونو تو کلش با نام H.Khan میشناسیم مصاحبه کنیم. مناسبت این مصاحبه جذاب سال نو بود که خب قرار بود تو ایام عید بذاریمش اما بخاطر مشکلاتی که برای گوشی حمید جان و همینطور برای خود ما پیش اومد تاخیر طولانی مدتی ایجاد شد.

این شما و این هم حمید عزیز ...


سلام حمید جان. حال و احوال چطوره؟؟چه مشکلی پیش اومده بود؟؟؟

سلام دوست خوبم. راستش گوشی از دستم افتاد رو سنگ و کلا پودر شد و چند روزی منتظر تعمیرش موندم که دیدم قیمتش پول یه گوشیه و چند روزی تحقیق کردم برای گوشی جدید و بخاطر همونه که طول کشید و از همه دوستان معذرت میخوام.

حمید جان شما جزو غول های ایران هستی و از لحاض اخلاق هم واقعا همه عاشقتن حالا برامون خودتو معرفی کن و بگو چه مدته که کلش بازی میکنی؟حس مکس بودن و تو تاپ پلیر بودن چه نوع حسیه؟؟

لطف داری عزیز. من حمید 26 ساله از مشهد هستم و یه مغازه الکتریکی با دوستان داریم و از بس که من پر حرفم خیلی از مشتری هامون بخاطر همین پریده mail و خواهشا برای پر حرفی هام ناراحت نشید. حدود 2 سال و 8 ماهی میشه که بازی میکنم و 7 نفری داریم این اکانت رو میچرخونیم و تنها 20000 تا جم خریدم. حس خوبیه ولی یکم تکراریه و تنها امیدمون برای ادامه اینه که این همه زحمت کشیدیم و به امید اپدیت جدید هستیم.

7 نفری؟!!!!خیلی خوبه. دوست داری چی به بازی اضافه بشه؟؟

اون چیزایی که میخوام خیلی زیادن اما خب دوست دارم حداقل 5 تا لیگ اضافه بشه تا هم رقابت خیلی شدیدتر بشه و هم اینکه جایزه بیشتری هم خواهیم گرفت.

5 تا خیلی زیاده ! دیگه چی؟

همه چی گرافیکش عوض بشه و شکل مپ هم همینطور. سرباز جدید بیاد و تو لول هم رقابت بندازن و وارها رو هم تورنومتی کنن. بشه اکانت دوستان رو جستجو کرد، مپ ها خیلی بزرگتر بشه و دفاعی جدید و لول های جدید دفاعی ها بیاد و یه منبع دیگه با کلی چیز میزای دیگه هم بیادش که اینا غیر ممکنه که باهام بشن ولی اگه بشن مطمئنن سخت میشه بازیو شناخت از بس که تغییر میکنه.

فکر میکنم برای این کار ها تو یه اپدیت کار 200 نفر تو چند ماه باشه. هر کس ایده های بزرگی داره که با انجامش معروفتر و بهتر خواهد شد. تا به حال چند تا اکانت داشتی؟

[مکث طولانی] اکانت های خودم 8 تا و با دوستان بالای 30 تا میشه !

یعنی 8 تا اکانت داشتی تا الان؟؟؟پس خیلی به دوستانت خدمت کردی wink

اره هر یکی از دوستانم پاره ای از وجودمن.

خیلی خوبه. کلش رو چجوری و چرا شروع کردی؟؟

راستش تقریبا 3 سال پیش با یکی از دوستان صمیمی الانم دعوای صحبتیمون شد و اونم دلش خیلی مهربون بود و بهم گفت که یه کاری میکنه که هیچوقت نتونم جبرانش کنم و بخاطر همین حرفش از دستش ناراحت شدم و بعد که حواسم نبود کلش رو برام فرستاد و نصبش کرد و چند لولی برد جلو و بعدش که همون لحضه دیدم داره با گوشیم ور میره پرسیدم چیکار داری میکنی و گفت کاری که هیچوقت نتونی جبرانش کنی و بعدش فرار کرد و بعدش هم کلش رو دیدم و کم کم ادامش دادم و خیلی بد موتادش شدم و یه مدت باهم حرف نزدیم و منو خیلی جا خورده بودم و بعدش ازش معذرت خواهی کردم و اونم متاسفانه نتونست مدت طولانی ای کلش بازی کنه و بخطار همین عقب موند هر چند الان داره فول تاون 10 میشه.

 خیلی ماجرای جالبی بود. تا حالا شده با کسی تو کلش دعوا کنی؟حتی اگه خیلی دعوا جدی ای هم که بوده بگو.

هر کسی اگه جدی کلش بازی کنه مطمئنن دعوا کرده و منم خب دعوا کردم. راستش یه بار دعوا خیلی جدی شده و اگه شنیده باشید همیشه میگن که تو دعوا یکی باید اب باشه و یکی هم اتیش ! منم خب اب بودم و اون هم اتیش frown همش هم سر یه دونات اشتباه بود و خلاصه اون هم اومد خون و خونکشی و دعوا انداخت و منم کنترل میکردم خودمو و خلاصه اخر که به معذرت خواهی دونات اشتباهم گوش نمیدادم دیگه قهر موندیم.

خیلی بد شد sad نظرت درباره سایتمون چیه؟؟؟چه ایده هایی داری؟؟

راستشو بگم سایتتون رو نمیشناختم و تو کلن یه نفر هی اگه اشتباه نکنم کانال شما رو میگفت که اکانت میذاره و تا اینکه الان باهم داریم صحبت میکنیم و گرافیک و چیزهای مختلفی داره و من که خیلی خوشم اومدش.

اره از یه مدت پیش تو کانال تلگراممون شروع به اکانت گذاشتن کردیم اما چرا دروغ اکانت ها نسبتا لول پایین هستن. خب، حرفی بعنوان حرف پایانی دارید؟خاطره ای چیزی !

پس خودتونو تو تله انداختید همشونو خودم بر میدارم wink. حرف پایانی این که ارزوی موفقیت برای همتون میکنم و سعی کنید که همیشه بهترین فکر رو بکنید تا در اینده ضربه اش رو نخورین.


خب دوستان، امیدوارم که خوشتون اومده باشه و ما رو بخاطر تاخیر طولانی مدت که پیش اومده بود ببخشید.

منتظر مسابقه بزرگ که این هم برای عید بود و نشد که شروعش کنیم باشید ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sssssssssssssssssss در تاریخ 1395/01/29 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

salam dash
aaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii booooooooooooooooooooood
شکلک
پاسخ : ممنون

این نظر توسط رضا عشق در تاریخ 1395/01/29 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و خسته نباشید
بسیار زیبا و نشان دهنده زحمت طولانی مدتتو نبود
متاسفانه مدتیه که کم مپ میذارید علتش چیه؟
در ضمن سایتتون حرف نداره
با احترام؛
پاسخ : سلام
مخلصیم
اره انشالله همه چی دوباره ریلکس میشه الان همه چیمون بهم ریخته


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 576
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,222
  • بازدید ماه : 1,222
  • بازدید سال : 22,358
  • بازدید کلی : 175,590