loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 916 نظرات (0)

سلام مپ کلش اف کلنزیهای گل

بالاخره بعد از مدت ها ربات فوق هوشمند مپ کلش اف کلنز با امکاناتی بینظیر از جمله حرف زدن ساخته شد. حتما این ربات رو از دست ندید چون تمام مطالب چه جدید و چه قدیمی کانال رو میتونید از توی اون پیدا کنید و همچنین با حرف زدن با اون میتونید خودتون رو سرگرم کنید.

این ربات دکمه های زیاد و کاربردی ای داره و علاوه بر تمام موارد ذکر شده حتی اون رو میتونید به گروه هاتون بیارید تا پیام ورود و خروج نمایش بده و تا حدی هم ضد اسپم باشه.

برای ورود به ربات تلگرامیمون، میتونید از لینک زیر و یا از طریق ستون سمت چپ وارد بشید

برای ورود به ربات تلگرامیمون کلیک کنید

بهتره از دستش ندید wink

Arash B بازدید : 212 نظرات (1)

سلام دوستان

از 21 ام تیر ماه برنامه های کانال تلگرامیمون شروع شده و بخاطر همین مشغول کانال شدیم و سایت رو نمیتونیم بروز کنیم. (قبل هر چیز برنامه های تابستانه کانالمون رو به همراه مطالب دیگه کانالمون رو از دست ندید و وارد کانال تلگرامیمون حتما بشید)

موارد زیادی باعث شده که نتونیم سایت رو بروز کنیم مثلا کانال تلگرامیمون، بازیسازی، کمبود مطلب، و ... که مشغولمون کرده و بخاطر همین ما گفته بودیم هفته ای 2 مطلب خواهیم گذاشت ولی باز هم نمیتونیم و مجبور شدیم که هفته ای حذاقل 1 مطلب بذاریم. یه تغییرات کوچیکی تو سایت میدیم که نیازه و اینا هستن :

1. حذف بخش فروشگاه اکانت

2. اضافه شدن بخش درباره ما

3. تغییر در بخش بازی ها

4. برخی تغییرات دیگر

این تغییرات به مرور چند روز انجام خواهند شد و متاسفانه باید بگیم که شاید برای همیشه سایت از فعال بودن همیشگیش در بیاد و خودمون هم اصلا اینو دوست نداریم و علل های اصلیش رو در بالا و گفتیم یه علت دیگش هم نظر ندادن های شماست که واقعا روحیمون رو میگیره sad

امیدواریم که ما رو ببخشید و همراهیمون بکنید

موفق باشید

Arash B بازدید : 119 نظرات (0)

سلام به تک تک دوستان گل و دوست داشتنی

امروز که وارد سایت شدم با چیزی مواجه شدم که واقعا اون روحیه خسته ای که از سایت داشتم که خب بخاطر نظرات کم هستش کاملا از بین رفتن و میخواستم از روحیه زیاد بترکم mail ای پی های مختلف سایت، بطور متوسط در روز 200 تا هستش اما تا ساعت 12 دیشب 759 تا بوده و این یعنی اینکه دیروز فقط 759 نفر از سایت بازدید کردن و خب این فراتر از فوق العادست و این رتبه تا به الان بالاترین رتبه سایت هستش و امیدواریم با پیشرفت روز افزونمون بتونیم بیشتر شما رو جذب خودمون بکنیم و جلب رضایتون رو کسب کنیم wink

با احترام؛

Arash B بازدید : 165 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز

تقریبا اپدیت جدید ایران اف کلنز اماده شده و تصمیم گرفتیم که فردا پیش نمایشش رو بذازیم. این اپدیت یه خورده با اپدیت های دیگه فرق میکنه و بجز 4 مرحله جدید چیز دیگه ای اضافه نشده و فقط تغییرات و بهبود ها اعمال کردیم. این اپدیت صرفا جهت افزایش جذابیت بازی بوده که واقعا خودم بشخصه تعجب کردم که به این قدر بهبود و تغییرات به بازی تونستم بدم wink !!!

چون جزییات اپدیت جدید زیاد نیست کلا در 1 پیش نمایش همشون رو خدمتتون معرفی خواهیم کرد و فردا این پیش نمایش رو خواهیم گذاشت و تا چن دروز اینده هم منتشرش خواهیم کرد. حدود 90 درصد اپدیت اماده شده !!

در ضمن خدمتتون بگم که پیش نمیاش ها خیلی جالبتر خواهند شد و شاید از این به بعد ویدیو معرفی اپدیت جدید هم از این به بعد بذاریم devil .

منتظر باشید ... 

Arash B بازدید : 141 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز

قبل از هر چیز خدمتتون درباره یه موردی بگیم که الان ما تو یه بحران بزرگی قرار گرفتیم چون کامپیوترمون واقعا اسیب جدی دیده و نمیشه این چند روزه مطلب گذاشت و قابل تعمیر هم نیستش و شاید تا شروع تابستون همین اش و همین کاسه رو داشته باشیم و خواهشا ناراحت نشید و بهمون یکم مهلت بدید، خب بالاخره پیش میاد !

همونطور که خدمتتون قول داده بودیم یه تغییرات قالب داریم که این یکی جزئیه ولی برای سایت نیازه !!! اینم موارد این تغییرات :

1. حذف بخش کلش رویال (توضیح)

2. حذف بخش تبادل بنر

3. اضافه شدن بخش فروشگاه اکانت (توضیح)

4. بهبود بخش های سایت

5. بهبود اجرا قالب سایت

6. برخی تغییرات جزئی

1. علت حذف شدن بخش کلش رویال اینه که خب اگه میموند واقعا به قدری تنوع مطلبی داریم که نمیتونستیم بذاریم و باید هم خیلی تخصصی میشد و بخاطر همین تقریبا مطالب کلش رویالی غیر ممکن میشد.

3. بخش جدیدی که داریم درمورد خرید و فروش اکانت هستش که کلی زحمت داره و کمتر جایی میتونید ببینیدش. اما فرق کار ما اینه که هیچ هزینه ای ازتون بابت این کار نمیگیریم ولی در عوض هیچ مسئولیتی هم در صورت پیش اومدن مشکلی نخواهیم داشت و فقط میتونیم راهنماییتون کنیم. در واقع خود ما بجز ضرر هیچ چیز دیگه ای بهمون نمیرسه wink و فقط بخاطر شما عزیزان داریم این کار رو میکنیم تا بتونید به راحتی اکانت مورد نظرتون رو بفروشید و یا بخرید !! خرید و فروش اکانت شرایط و قوانین خاص خودشو داره که در اینده میفهمید، این بخش از اول تابستون بطور کامل افتتاح خواهد شد و تا اون زمان اروم اروم کار هاشو انجام میدیم و کامل خدمتتون معرفی میکنیم و امیدواریم که مورد حمایتتون قرار بگیره.

خب دیگه خیلی توضیح دادیم و امیدواریم که از تغییرات جزئی قالب راضی باشید angel

Arash B بازدید : 171 نظرات (0)

 

سلام دوستان و همراهان همیشگی ما

بالاخره بعد از کلی اذیت ها و سختی های امتحانات، تموم شدن !!!! ما هم گفته بودیم که بعد از پایان امتحانات دوباره رو روال عادیمون میوفتیم ...

Arash B بازدید : 170 نظرات (0)

 

سلام مپ کلش اف کلنز های عزیز

بالاخره تونستیم امروز با تاپ پلیر عزیزمون به نام حمید که ما اونو تو کلش با نام H.Khan میشناسیم مصاحبه کنیم. مناسبت این مصاحبه جذاب سال نو بود که خب قرار بود تو ایام عید بذاریمش اما بخاطر مشکلاتی که برای گوشی حمید جان و همینطور برای خود ما پیش اومد تاخیر طولانی مدتی ایجاد شد ...

Arash B بازدید : 132 نظرات (0)

سلام دوستان گل

اگه یادتون باشه یکی از سورپرایز های کوچیکمون برای عید این بوده که تغییرات قالب انجام بدیم و الان هم قصدش رو داریم !

این تغییرات قالب، بزرگترین تغییرات قالب وبلاگه و ساعت ها روش کار کردیم و خیلی خیلی در مقابل قالب قبلی بهتر خواهد شد.

همونطور که گفتیم این تغییرات بزرگه و عبارتند از :

1. تغییر هدر

2. تغییر لوگو

3. حذف بخش ویدیو

4. حذف بخش سوالات

5. تغییر بخش بوم بیچ به کلش رویال (توضیح)

6. اعمال تغییرات گرافیکی

7. سبک تر شدن قالب

مورد پنجم یه توضیح کوتاهی داره که اینه که چون خودم تو بازی بوم بیچ نیستم و محبوبیت کلش رویال با اینکه تازس از بوم بیچ بیشتر شده و همچنین هم خودم تو کلش رویال هستم بخش بوم بیچ رو به بخش کلش رویال تغییر دادیم و از حالا به بعد دیگه مطالب بوم بیچی نخواهیم داشت و بجاش مطالب کلش رویالی بسیار بهتر و موثرتر خواهیم داشت angry .

امیدواریم که از تغییرات قالب و قالبی بهتر خوشتون اومده باشه angel ...

Arash B بازدید : 105 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز

متاسفانه تو ایام عید نتونستیم وبلاگ رو بروز کنیم و از الان دوباره بروز میشه.

یه خبر بد، قرار بود با یکی از تاپ پلیرها صحبت کنیم که به مشکل برخورده و نمیتونه باهامون صحبت کنه. واحتمالا نتونیم باهاشون صحبت کنیم اما اگه بشه حتی تلفنی هم باهاشون صحبت میکنیم و بخاطر همین چون بد قولی محسوب میشه مسابقه چهارممون با جایزه های نجومی اغاز میشه laugh ؛ جایزه نفر اول 2500 جم، جایزه نفر دوم 1200 جم و جایزه نفر سوم 500 جم خواهد بود  !! همونطور که دیدید اینبار نفر سوم هم داریم و جایزه نفر اول هم چقدر زیاد شده ! بزودی هم مسابقه شروع خواهد شد و تمام جزئیات رو خواهیم گفت و همچنین اگه هم ایده خوبی برای مسابقه دارید حتما بگید.

یه خبر دیگه هم هست که اینه که چون وقفه خیلی طولانی ای برای اپدیت ایران اف کلنز افتاد و تغییرات بیشتر از اونیه که تو پیش نمایش ها اعلام شده بود پیش نمایش ها از 95/1/17 شروع میشه و طرفداراش حتما دنبال کنن چون نسبت به نسخه فعلیش عالی میشه و بخاطر این موضوع ازتون معذرت میخوایم sad.

موفق باشید wink

Arash B بازدید : 131 نظرات (0)

سلام مپ کلش اف کلنزیهای عزیز و گل

خوشحالیم که تا به الان وقتتون رو سپردید به ما و بهمون توی کیفیت مطالب اعتماد کردید.

صبح امروز در ساعت 8 و 12 ثانیه و 3 صدم ثانیه سال نو شد و از سال 94 به سال 95 رفتیم. هزاران اتفاق تو این 12 ماه خواهد افتاد ؛ از خنده ها و شادی ها تا به گریه ها و ناراحتی ها، از تعجب و چشمای بزرگ تا عصبانیت و چشمای کوچیک، از سرگرمی و فراغت تا عجله و وقت پر !! تمام زندگی همینه و لذتش هم به همینه. اما اگه یکم از موضوع کلشی خارج شیم میبینیم که ما دومین کشور غمگین جهان هستیم و میتونیم با یکم شادی های واقعی و الکی تو روحیمون تاثیر بذاریم و خودمونو شاد کنیم تا از این عدد دور بشیم.

سال نو رو خدمت یکایک شما هموطنان عزیز و گل تبریک میگم و امیدوارم سال خوب و خوش و شادی کنار خانواده و دوستان داشته باشید و با تلاش هاتون به ارزوهاتون برسید.

این هم تقویم سال 95 اختصاصی خودمون

قدر لحضات زندگیتون رو بدونید 

Arash B بازدید : 113 نظرات (0)

سلام مپ کلش اف کلنزیهای عزیز

طبق قولمون، امروز اپدیت جدید بازی ایران اف کلنز منتشر شد...

خیلی ها انتظار کشیدن و بالای 20 تا ایمیل برامون فرستادید و میگفتید اپدیت چیشد و چیا اضافه میشه؟ما خودمون که واقعا شاخ در اوردید از محبوبیت این بازی و بخاطر همین تصمیم گرفتیم اپدیت رو بزرگ تر از اونی بکنیم که گفتیم !!! چند تا مورد رو قرار بود اضافه کنیم اما اضافه نکردیم که همون بهتر اضافشون نکردیم wink.

خب تو این اپدی یه جا هم نبود که تغییری نکنه و تقریبا همه جای بازی تغییر کرده تا یه تنوعی برای طرفدارش بشه و افراد جدیدی هم که بازیش میکنن بیشتر عشق کنن laugh. خداوکیلی این اپدیت خیلی زیاد سخت بود و باید تماما تست میکردیم و همش هم به مشکلات ریز برمیخوردیم. قابل به ذکره که تا الان 3 تا اپدیت پشت سر هم بزرگ منتشر کردیم و حسابی توشون بازی بهتر شده اما بزرگترین اپدیت این اپدیتس که خیلی رو گرافیک و جزئیات کار شده !!!

خب، دیگه بیشتر از این معطلت نمیکنم و با کلیک بر روی اینجا وارد صفحه بازی بشو تا بتونی موارد جدید رو بخونی و بازی رو هم دانلود کنی !!!

Arash B بازدید : 117 نظرات (0)

 

سلام مپ کلش اف کلنزیهای گل که از هر گلی که گل تر از گل های گل هاست، گل ترید !

امیدوارم حالتون خوب باشه و ازتون بابت بروز نبودن این 1 هفته وبلاگ با شرمندگی معذرت میخوام. اما این تو این مدت بیکار نبودیم و کارهای اپدیت ایران اف کلنز و بازی جدیدمون به اسم قاتل هوایی رو که کاملا متفاوت تر از ایران اف کلنز ...

Arash B بازدید : 108 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز

از چند ساعت قبل مشغول تغییرات در قالب هستیم و حسابی خسته شدیم. کل وقت برای تغییرات مثلا در 2 یا 3 پیکسل در تصاویر بود و همینجوری هی وقتمون گرفته میشد. تغییرات قالب اینطورین :

1. تغییر در هدر

2. تغییر و بهبود لوگو

3. تغییر و افزایش گرافیک

4. افزایش سرعت لود

5. بهبود نسخه موبایل *

6. تغییرات جزئی

فعلا نسخه موبایل وبلاگ رو یکم بهبود دادیم که در اینده یه قالب درست حسابی خواهد شد. تغییرات خیلی زیاد به چشم نمیاد چون بیشتر اصلاح کردیم و کارهای دیگه که گرافیکی نیست مثل افزایش سرعت لود !! درباره امتحانات هم که تموم شدن و از شنبه هفته اینده وبلاگ میره روی روال عادیش و کارهای مسابقه، کارهای سوپرایز عید امسال و دومین جشنواره در کانال تلگراممون رو شروع به انجام میکنیم.

Arash B بازدید : 111 نظرات (0)

سلام مپ کلش اف کلنزیهای عزیز

مدتیه که وبلاگ اصلا بروز نمیشه، نگران نباشید دلیلش امتحانات هستش که فکر کنم حتی بخاطر همین افراد دانش اموز هم نمیتونن بیان وبلاگمون !! امیدوارم ما رو بخشیده باشید چون میدونید که چقدر کارا فشردست. وبلاگ بعد امتحانات میوفته رو غلتکش !!

در ضمن دوستان، از شروع بهمن ماه مسابقه سوم وبلاگ با جایزه جم رو شروع خواهیم کرد و همینطور نسخه جدید ایران آف کلنز رو هم همون موقع ها منتشر خواهیم کرد، حتی تو این مدت نتونستیم کارای اپدیت ایران اف کلنز رو هم بکنیم !!!

بازم شرمنده و موفق باشید smiley

Arash B بازدید : 99 نظرات (0)

سلام مپ کلش اف کلنزیهای عزیز

خبری برای دوستانی داریم که قصد تبلیغات در وبلاگ رو دارن. قیمت تبلیغات رو کمتر کردیم و یه طرح جدید هم گذاشتیم که با تبلیغات بنری ما هم یه تبلیغات متنی بهتون هدیه میدیم و میذاریم روی وبلاگ که اینطوری تاثیرش فقط در برابر تبلیغات بنری بیشتر خواهد بود. امیدواریم که خوشتون اومده باشه.

دوستان یه نکته ای رو هم بگم که رتبه الکسامون کلا قاطی کرده، مثلا یه روز میرم میبینم زیر 1 میلیون جهانه فرداش میرم میبینم بالای 8 میلیون جهانه و واقعا دلیلش هم مشخص نیست، یه مدت پیش لینک هامون مشکل پیدا کرده بود که حلش کردیم و از اون موقع این مشکلات عجیب پیش اومده و مطمعنن برای اشخاصی که میخوان تبلیغ بکنن صرف نظر میشه ! اینو گفتم که فکر نکنید رتبه وبلاگ واقعا خرابه فقط هر روز مشکلات پیش میاد.

در ضمن بزودی هم سومین مسابقه وبلاگ رو با جایزه جم شروع خواهیم کرد...

برای ورود به بخش تبلیغات کلیک کنید.

برای ورود به بخش تبادل بنر کلیک کنید.

برای ورود به بخش نویسندگی کلیک کنید.

برای ورود به کانال تلگراممون کلیک کنید کلیک کنید.

Arash B بازدید : 113 نظرات (0)

 

سلام دوستان گرامی

امروز هم دومین پیش نمایش اپدیت جدید ایران اف کلنز رو براتون منتشر کردیم و یه تعداد ویژگی جدید براتون معرفی کردیم. متاسفانه هنوز خیلی از کارهای اپدیت مونده بخاطر همین تصمیم گرفتیم که هر 1 روز درمیون پیش نمایش ها رو بذاریم که بازم با ...

Arash B بازدید : 100 نظرات (0)

 

سلام مپ کلش اف کلنزیهای عزیز

همونطور که گفته شده بود پیش نمیاش های اپدیت جدید ایران آف کلنز از امروز شروع میشه. پیش نمایش ها خیلی بهتر شدن که میتونید در پایین ببینیدشون. در ضمن حداکثر 1 اپدیت دیگه پیش رو داریم و بازی تموم میشه چون من بازی های دیگه ای میسازم که فوق العاده بهتر و ...

Arash B بازدید : 108 نظرات (0)

سلااااااااااااممممم دوستان عزیز و گل

امیدوارم حالتون خوب باشه و یه معذرت خواهی ازم حسابی طلب دارید. دلیل این معذرت خواهی اینه که وبلاگ 3 روز بروز نشد اما خوب جوابشو دادید و حسابی بازدید پایین اومد، دلیل بروز نشد وبلاگ هم اینه که اینترنت قطع شده بود و این موضوع تازگیا خیلی باعث میشه وبلاگ زیاد بروز نشه که توی فکر هستیم.

خدمتتون هم باید در پایان بگم که با شروع امتحانات از شروع دی ماه حداکثر 3 مطلب در هفته گذاشته خواهد شد و مطمعنن روی بازدید خیلی تاثیر خواهد گذاشت و کم خواهد شد اما کانال تلگراممون تقریبا بروزیشو حفظ میکنه ولی یکم کمتر بروز میمونه و ازتون معذرت میخوایم چون واقعا درس ها بد وضعی سنگینن !

همچنین پیش نمایش های متفاوات اپدیت جدید ایران آف کلنز شروع شد و یکم تغییرات تو ایده هامون ایجاد شد که اعلام خواهیم کرد...

Arash B بازدید : 97 نظرات (0)

سلامی دیگه خدمت دوستان گرامی

همونطور که گفته شده بود پیش نمایش های اپدیت جدید ایران آف کلنز بسیار نزدیکه و از چند روز آینده شروع خواهند شد. این اپدیت چندان بزرگ نیست اما بازی خیلی بهبودها داشته !! علاوه بر بهبودها موارد جدیدی از جمله اسپل ریج که قرار بود از 2 تا اپدیت قبلی قابل دسترس باشه که توی این اپدیت میاد.

همچنین حداکثر 2 تا اپدیت دیگه شاهدش خواهید بود و دیگه اپدیتی برای بازی منتشر نخواهد شد چون من بر روی بازی های جدید و بینهایت بهتری با موضوعات کاملا متفاوت دارم کار میکنم که حتما براتون زمانیکه ساختشون تموم شد خواهم گذاشت ! و خب خبر بدیه برای علاقمندان بازی ایران آف کلنز اما نمیشه همش همین روند رو ادامه بدم و برای پیشرفت باید بازی های فوق العاده بهتری بسازم.

همچنین برای ورود به کانال تلگراممون بر روی اینجا کلیک فرمایید.

امیدوارم که از اپدیت جدید پیش رو بازی راضی باشید...

Arash B بازدید : 149 نظرات (0)

 

سلام خدمت مپ کلش اف کلنزیهای گل گلاب

اگه از چند ماه پیش با ما همراه بوده باشید، دیده بودید که صدمین مطلب وبلاگ رو هم براتون گذاشتیم و حالا در زمانی کمتر از نصف مدتی که وبلاگ 100 مطلبه ...

Arash B بازدید : 95 نظرات (0)

 

سلام دوستان عزیز و گل خودم

واقعا دیگه نمیدونم برای شما بزرگواران از چه کلماتی استفاده کنم تا ما رو بخاطر بروز نبودن این چند روز وبلاگ ببخشید. اینبار بخاطر قطعی 2 روزه اینترنت بود که حتی کانال تلگراممونم بروز نشد و فقط 2 پیام اونم به زور با اینترنت سیمکارت ...

Arash B بازدید : 112 نظرات (0)

سلام دوستان گرامی

امروز جاتون خالی امتحان ریاضی داشتیم عجب استرسی کشیدیمwink.

چون امتحان ریاضی داشتیم وبلاگ توی این 3 روز بروز نشد اما روزهای دیگه چون امتحانات نسبتا ساده ترن وبلاگ بهتر بروز میشه.

براتون میخوام 1 خبر از ایران آف کلنز بگم که خب متاسفانه تمام این مدت درگیر باگی که خدمتتون اعلام کردیم هستیم که تقریبا نصف این باگ رو حل کردیم اما باز هم باگ مونده که یکی از حرفه ای ها هم فعلا درگیرشه و خوب نمیشه که همینجور موندش برای همین تصمیم گرفتیم بازی رو اینبار هم بدون اسپل ریج منتشر کنیم. قول میدیم حتی اگه فردا تونستیم این باگ رو حل کنیم یه اپدیت دیگه بدیم که فقط توش اسپل ریج اضافه شده باشه.

شرمنده واقعا که نتونستیم توی 2 تا اپدیت باز هم براتون اسپل ریج رو بیاریم. اما تو این مدت که درگیر حل این باگ بودیم یه تعداد باگ دیگه ای رو هم حل کردیم که رو روند بازی تاثیر داشتن.

این شما و این هم بخش ایران آف کلنز برای دانلود، توضیحات، و... .

Arash B بازدید : 73 نظرات (0)

پست اپدیت شد

سلام دوستان عزیز

میدونم دیگه دیوونتون کردم از بس هی درباره وبلاگ خبر میذارم، شرمنده sad.

اول باید درباره بخش جدیدمون به نام مبتدی بگم که رنگ مطالبش زرد پر رنگه. توی این موضوه مطالبی برای تازه وارد ها گذاشته میشه البته نه اونایی که صفر کیلومترن !

خبر مهم بعدی اینه که کار اپدیت ایران آف کلنز کاملا تموم شده اما به تازگی متوجه یک باگ بسیار بزرگ در رابطه با اسپل ریج شدیم که تا حالا هم نتونستیم حلش کنیم. این باگ اینه که زمانیکه شما اسپل ریج رو میخورید دیگه نه تیرهاتون به دشمنان میخوره و نه دشمنان شما رو دنبال میکنن ؛ خب باگ بسیار بزرگ و مهمیه که در تلاشیم تا حلش کنیم.

خبر اخر هم اینکه کانال تلگراممون 2 برابر یا حتی بیشتر از وبلاگ بروزتره پس همین الان روی همینجا زود تند سریع کلیک کن تا تو هم بروز باشیsmiley.

Arash B بازدید : 87 نظرات (0)

 

سلامی دیگه خدمت دوستان عزیز

زمان دومین مسابقمون رسیده اما این یکی با یه خورده تاخیر بوده و لازم به ذکره که هزینه کامل این مسابقه بر عهده خودمون بوده.

این مسابقه با مسابقه قبلی فرق داره، قبل از گفتن موضوع قوانین و جایزه رو خدمتتون ...

Arash B بازدید : 65 نظرات (0)

سلام به گل های کشورمون

خب از هفته پیش بهتون قول دادیم که تغییرات قالب انجام میدیم که از ساعاتی پیش شروع کردم و همین حالا تموم شد. حالا بریم سراغ تغییرات :

1. تغییرات جزئی در هدر

2. تغییرات اساسی در ستون چپ

3. سبکتر شدن قالب

4. تغییرات بسیار زیاد جزئی

5. شروع به فعالیت بخش بوم بیچ *

5. و...

اون ستاره توی مورد 5 یعنی توضیح داره. بخش بوم بیچ از روز تولد وبلاگ ساخته شد اما شروع به فعالیت نکرد، ولی از امروز که روز تغییرات قالب هست شروع به فعالیت میکنه و توش مطالب تقریبا مبتدی از بوم بیچ میذاریم. قابل توجه هموطنانمون هم باشه که من توی بوم بیچ نیستم و فقط دارم مطالب رو از منابع بوم بیچی برمیدارم و چون منابع بسیار کمه و اندک منابع هم مبتدی هستن بخاطر همینه که مطالب مبتدیه. راستی دلیل پیشرفت نکردن رتبه الکسامون بخاطر یک اشتباه بزرگ از سمت خودمون بود که اونم فورا حل شد و حالا شاهد پیشرفت الکسامون خواهید بود. همچنین کانال تلگراممونم گذاشتیم و همین حالا میتونید برای ورود بهش که از وبلاگ هم بروزتره کلیک کنید.

در ضمن دوستان ایران آف کلنز هنوز خیلی از کارهاش مونده بخاطر همینه که تا الان طول کشیده اما من دارم تلاشمو میکنم و به محض تموم شدن کار خدمتتون اعلام خواهم کرد.

در مورد مسابقه هم باید بگم که هنوز ایده ندارم برای مسابقه وگرنه تا الان شروع کرده بودیمش، حتما هر ایده ای که دارید بهمون بگید.

ممنون 

Arash B بازدید : 18451 نظرات (3)

سلام مپ کلش اف کلنزیهای عزیز

میخوایم خدمتتون کانال تلگرامیمون رو معرفی کنیم. توی این کانال علاوه بر اینکه ادرس تمامی مطالب سایت براتون فرستاده میشه حتی مطالبی که توی اینجا هم نیست براتون میفرستیم مثل اموزش، خبر، مپ، جوک، عکس، و ... که همشون کلش اف کلنزی هستن !! توی کانال روزی حداقل 10 پیام فرستاده میشه که میتونه سرگرمتون کنه.

برای ورود به کانال تلگرامیمون، میتونید از لینک زیر و یا از طریق ستون سمت چپ وارد بشید

برای ورود به کانال تلگرامیمون کلیک کنید

بهتره از دستش ندید wink

Arash B بازدید : 95 نظرات (0)

سلام دوستان

این هم دومین پیش نمایش از این بازی، گفته بودیم که شاید تریلر هم بسازیم که این کارو نمیکنیم. این شما و این هم آخرین پیش نمایش :

پیش نمایش اول

تغییر نام بازی از آی آر کلش آف کلنز به «ایران آف کلنز»

باگ ها

رفع باگ های مراحل

رفع باگ های بخش آموزش

رفع بسیاری از باگ های جزئی

از حالا به بعد هم به بازی آی آر کلش آف کلنز ایران آف کلنز میگیم چون اسم بازی عوض شده. در ضمن چون تاون هال 8 به بازی اضافه شده بازی به نسخه 2 ارتقا یافته. تا چند روز آینده شاهد نسخه جدید بازی ایران آف کلنز خواهید بود.

موفق باشین

Arash B بازدید : 127 نظرات (0)

پست آپدیت شد

با سلام

طبق قولمون قرار بر این شد که پیش نمایش اپدیت بزرگ بازی آی آر کلش آف کلنز رو خدمت شما عزیزان ارائه بدیم. بریم سراغ پیش نمایش :

تغییر نام بازی از آی آر کلش آف کلنز به «ایران آف کلنز»

اضافه شدنیها

1. 4 مرحله جدید (لیگ سیلور 1)

2. دسترسی به گزینه های مهم در حین بازی

3. اسپل ریج

4. تاون هال 8

تغییرات

1. تغییرات اساسی منو

2. تغییرات در بخش آموزش

3. تغییرات ظاهری

4. تغییر بسیاری از موارد

در ضمن داریم روی تریلر هم کار میکنیم. اگه بتونیم درستش کنیم در اخرین پیش نمایش خدمتتون معرفی خواهیم کرد...

Arash B بازدید : 86 نظرات (0)

سلام دوستان گرامی

زمان زیادی از اپدیت قبلی بازی آی آر کلش اف کلنز گذشته و حالا توی اواخر کار اپدیت جدید بازی هستیم. این یکی اپدیت هم مثل اپدیت قبلی اپدیت بزرگیه و خیلی تنوعات و اصلاحات روش انجام شده.

نکته مهمی از معرفی تغییرات اپدیت عوض شدن نام بازی به (ایران آف کلنز) هستش که همونطور که میبینید اسمی مناسبتر به همراه اینکه کوتاه تر هستش.

انشالله از فردا اولین پیش نمایش بازی شروع خواهد شد که 2 یا 3 پیش نمایش خواهد و بود هر روز شاهد یک پیش نمایش هم خواهید بود.

موفق باشید

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 21,467
  • بازدید کلی : 174,699