loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 104 نظرات (0)

 

سلام

دوستان وبلاگ پیشرفت خوبی رو تا الان داشته. واقعا توی این همه مدت یه فشارهایی برای کنترل وبلاگ بهم وارد شده که اصلا قابل گفتن نیستش مثلا راه انداختن انجمن، مطلب گذاشتن، از همه مهمتر دنبال مپ گشتن (پایینتر توضیح میدم)، راه انداختن بخش ویدیو، ساختن ورد که بخدا از همه ی کل کارای وبلاگ هم سخت تره. 

دوستان شرمندتونم ولی باید متاسفانه بخاطر دست تنها بودنم و فوق العاده سخت بودن کارهای وبلاگ مجبورم که بخش ورد رو حذف کنم اخه اگه حذفش نکنم، باید یه هفته روی هر ورد کار کنم و بقیه چیز ها رو بزارم کنار!بخاطر همین اگه بخش ورد رو حذف کنم به احتمال 70 درصد بخش ویدیو افتتاحش این ور سال میشه. باز هم معذرت میخوام بخاطر این موضوع !

خب توی این همه مدت هیچ خبری از مپ نبودش، علتش هم اینه که اون منبعی که این مپ ها رو برمیدارم خراب شده و به محض درست شدن اونجا فورا جبران میکنم ؛ مشکل اون منبع هم اینه که همه ی عکس مپ ها تار هستن.

راستی دوستان فعالیتتون تو وبلاگ واقعا پایینه چون نه نظر میدید و نه تو نظرسنجی شرکت میکنید. ازتون فقط یه خواهشی دارم اونم اینه که خواهشتون میکنم فقط توی همین نظرسنجی شرکت کنید چون واقعا خیلی خیلی خیلی زیاد اون نظرسنجی مهمه.

سال نو هم مبارک بای بای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 977
  • بازدید ماه : 977
  • بازدید سال : 22,113
  • بازدید کلی : 175,345