loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 98 نظرات (2)

 

بعد از تلاش های زیادم تونستم یه بخش وبلاگ رو راه بندازم که اسم اون بخش متفاوت وُرد هستش.

توی بخش بالای وبلاگ یک بخشی به نام وُرد نوشته شده که اگه رو اون کلیک کنید یه صفحه جدید باز میشه که باید وُرد رو از اونجا دانلود کنید، به همین سادگی !!

بخش ویدیو : این بخش تا چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

درباره ما : افتتاح شد.

انجمن وبلاگ : تا حالا کار خاصی روش انجام ندادم ولی تا دو الی سه هفته اینده کامل افتتاح خواهد شد.

دوستان معذرت میخوام این چند روزه مطلب کم میزارم چون فقط افتادم دنبال اپدیت بازی تا ببینم چی میشه اخه واقعا یه موضوع بزرگه همین قضیه.

وبلاگ هم تنها ایراداش کامل نبودن دو تا بخششه که تا ماه اینده کلا همونا هم تکمیل میشه.

من ازتون تنها خواهشی که دارم اینه که با نظراتتون به من انرژی برای مطلب گذاشتن بدید.

راستی عزیزان تقریبا یک ماه اخیر بنده یک نظرسنجی در رابطه با کیفیت وبلاگ گذاشتم که من رو خیلی خوشحال کردید و حالا قصد دارم که نظرسنجی رو عوض کنم.

نظرسنجی قبلی :

کیفیت مطالب وبلاگ چطور است؟

1.خیلی خوب

2.خوب

3.متوسط

4.بد

5.خیلی بد

خیلی خوب 7 نفر

خوب 18 نفر

متوسط 5 نفر

بد 3 نفر

خیلی بد 9 نفر

نتیجه ی خوبی برای وبلاگ بود و از امروز به بعد نظرسنجی جدید وبلاگ گذاشته شد.

مرسی از توجهتون

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جیانت در تاریخ 1393/12/10 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

داداشم اون ورد نیست ورود هستش
پاسخ : ورود که یه دونه هستش ولی ورد جداع در واقع با همین ورد پد ویندوز میسازمش

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/12/01 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

من که همیشه مطلباتو میخونم ولی حوصله ندارم که نظر بزارم...همینم برای انرژیت گذاشتم...ولی خدایی وبلاگ خوبی داری من راضیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 260
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 605
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,251
  • بازدید ماه : 1,251
  • بازدید سال : 22,387
  • بازدید کلی : 175,619