loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 65 نظرات (0)

سلام به گل های کشورمون

خب از هفته پیش بهتون قول دادیم که تغییرات قالب انجام میدیم که از ساعاتی پیش شروع کردم و همین حالا تموم شد. حالا بریم سراغ تغییرات :

1. تغییرات جزئی در هدر

2. تغییرات اساسی در ستون چپ

3. سبکتر شدن قالب

4. تغییرات بسیار زیاد جزئی

5. شروع به فعالیت بخش بوم بیچ *

5. و...

اون ستاره توی مورد 5 یعنی توضیح داره. بخش بوم بیچ از روز تولد وبلاگ ساخته شد اما شروع به فعالیت نکرد، ولی از امروز که روز تغییرات قالب هست شروع به فعالیت میکنه و توش مطالب تقریبا مبتدی از بوم بیچ میذاریم. قابل توجه هموطنانمون هم باشه که من توی بوم بیچ نیستم و فقط دارم مطالب رو از منابع بوم بیچی برمیدارم و چون منابع بسیار کمه و اندک منابع هم مبتدی هستن بخاطر همینه که مطالب مبتدیه. راستی دلیل پیشرفت نکردن رتبه الکسامون بخاطر یک اشتباه بزرگ از سمت خودمون بود که اونم فورا حل شد و حالا شاهد پیشرفت الکسامون خواهید بود. همچنین کانال تلگراممونم گذاشتیم و همین حالا میتونید برای ورود بهش که از وبلاگ هم بروزتره کلیک کنید.

در ضمن دوستان ایران آف کلنز هنوز خیلی از کارهاش مونده بخاطر همینه که تا الان طول کشیده اما من دارم تلاشمو میکنم و به محض تموم شدن کار خدمتتون اعلام خواهم کرد.

در مورد مسابقه هم باید بگم که هنوز ایده ندارم برای مسابقه وگرنه تا الان شروع کرده بودیمش، حتما هر ایده ای که دارید بهمون بگید.

ممنون 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 407
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,053
  • بازدید ماه : 1,053
  • بازدید سال : 22,189
  • بازدید کلی : 175,421