loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 99 نظرات (0)

 

سلام دوستان گرامی

بعد از یک هفته تاخیر به علت موجهی خدمتتون باز هم اومدم

باز هم این تاخیر چند بارم یک علت داره، توی این همه وقت در حال کد نویسی بودم و حالا یه قالب بهتر و مناسب تر برای این وبلاگ خدمتتون گذاشتم.

حالا میخوام بخش های مختلف وبلاگ رو معرفی کنم...

بخش ویدیو: این بخش وبلاگ، تا هفته آینده انشالله فعالتیش رو شروع خواهد کرد و هر فیلم و کلیپی که مربوط به کلش آف کلنز باشه رو براتون توی اونجا میزارم.

انجمن وبلاگ: خدا رو شکر طی تلاش های متعددم تونستم بالاخره انجمن وبلاگ رو راه بندازم. فعلا موقتا توی انجمن کار خاصی نمیتونید انجام بدید، از قالب نا مناسبش هم معذرت میخوام ایشالله تا دو هفته دیگه انجمن کامل درست میشه.

و اما بخشی متفاوت که توی هیچ سایت یا وبلاگی که در مورد کلش اف کلنزه ندیدید...

بخش ؤرد: توی این بخش متفاوت، من با نرم افزار ورد پد ویندوز یک ورد میسازم تا شما اگه نرم افزار ورد نداشته باشید بتونید با همین ورد پد استفاده کنید. توی وردی که من میسازم تا اینده ای خیلی نزدیکی بهتر براتون معرفیش میکنم مثلا یه ورد میسازم که برای معرفی سرباز ها باشه و چند تا سری هم داشته باشه، یه دونه برای خونه ها، و... همچنین این بخش متفاوت تا هفته اینده حتما شروع بکار میکنه .

خب امیدوارم که از خدمات و امکانات جدید بولاگ راضی باشید و من رو بخاطر چند بار تاخیرم هم بخشیده باشید؛

یا حق

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 388
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,034
  • بازدید ماه : 1,034
  • بازدید سال : 22,170
  • بازدید کلی : 175,402