loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 89 نظرات (0)

سلام عزیزان

از این یک ماهی که توی این وبلاگ مطلب ندیدید واقعا شرمندتونم. علت این کارم اینه که امتحانات ترم بنده شروع شد و واقعا نمیتونستم کاریش کنم و مجبور شدم که مدتی وبلاگ رو آپدیت نکنم، اما حالا اومدم و ازتون معذرت میخوام ؛ از همین امروز مطلب گذاشتن رو با سرعت زیاد شروع میکنم همچنین همینطور دارم قالب رو اصلاح میکنم و برای وبلاگ هم یک ایمیل به نام mapclashofclans@mihanmail.ir ساختم که میتونید برای درخواست تبلیغات یا ارسال نظراتتون من رو با خبر کنید. راستی خواهشا در نظرسنجی وبلاگ شرکت کنید و من رو حتما در رابطه با کیفیت وبلاگ آگاه کنید.

بی اندازه سپاس گذارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 905
  • بازدید ماه : 905
  • بازدید سال : 22,041
  • بازدید کلی : 175,273