loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 92 نظرات (0)

 

سلام مپ کلش اف کلنزیها

امروز هم خدمتتون با کلی امکانات جدید اومدیم. قبل از شروع خدمتتون بگم که اینا تغییرات قالب و از اینجور چیزا نیستن، تغییرات کم و بیش تو قالب داریم اما اساسی نیستن و ازتون معذرت میخوام که این روز ها تمامن این کارارو دارم میکنم چون وقتشون رسیده بود.

خب اولین امکان جدید، انجمن وبلاگمون هستش. دوباره افتتاحش کردیم اما اینبار کاملا متفاوت. دفعه پیش بهتره بگم کلا قابل استفاده نبود و مسخره به تمام عیار mail اما حالا عالی و متفاوت. راستش رو بگم، من وقت فعالیت زیاد تو انجمنو ندارم اما تا یک هفته اول کاملش میکنم و تاپیک میذارم و بعدش میسپارمش به شما. مقام هم توش چهار تا جز ادمین داریم ؛ مدیر، ناظر، کاربر و جدید. هر مقام رو هم خودم بر اساس مشاهده فعالیت عضو ها مقامو همینطور بالاتر میبرم، توی مقام دادن سخت گیری نمیکنم و هر چند تاپیک خوب یه مقام میبرم بالا. در ضمن تمامی تاپیک های جدید انجمن از حالا به بعد بالای تمامی مطالب هستش. برای ورود به انجمن کلیک کنید.

امکان دیگه اضافه شدن موضوعات به تمامی مطلب ها. جدی میگم، از ساعت 11 صبح تا ساعت 2:30 مشغول موضوع بندی تمامی مطالب بودم. اخه باید وارد ویرایش هر مطلب بشم و موضوعشو انتخاب کنم.

تغییر دیگه مون هم برداشته شدن پست ثابت امکانات از بالای تمامی مطلب و گذاشته شدن در یک ستون جدید به نام دیگر بخش ها.

دوستان باز هم معذرت میخوام بابت این همه تغییرات پی در پی و قول میدم دیگه تموم شدن wink. راستی الان داریم شدیدا برای سورپرایز تولد وبلاگ کار میکنیم ؛ 20 مهر ماه شاهد این سورپرایز بزرگ خواهید بود.

سربلند باشین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 436
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,082
  • بازدید ماه : 1,082
  • بازدید سال : 22,218
  • بازدید کلی : 175,450