loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 72 نظرات (0)

سلام دوستان

متاسفانه همونطور که دیدید حدودا 4 یا 5 روز وبلاگ بالا نمیومد و این مشکل از طرف رزبلاگ لعنتی بودش. اونطور که خودشون میگن یه مشکلی برای سرور هاشون پیش اومد و مجبور به تعویض بعضی از سرور ها و تقویت سرور هاشون شدن و تمامی اطلاعات سرورها پاک شد و از بک آپ دو روز قبل این اتفاق که گرفته بودن استفاده کردن و هر مطلب و یا هر چیز دیگه ای که هر وبلاگ رزبلاگی انجام داده بود توی اون دو روز قبل پاک شدن اطلاعات دیگه پاک شدن و رفتن و متاسفانه وبلاگ ما هم 4 یا 5 مطلب هم توی این دو روز گذاشته بودیم و اونا همشون حذف شدن. واقعا شرمندم اما یک هفته مطلب خیلی کم میذارم و توی این مدت این چند مطلب پاک شده رو باید از نو تایپ کنم، مطالب هم که من حفظ نیستم و قرار نیست عین اونا تایپ کنم و با تغییرات تایپ میکنم.

دوستان من رو ببخشید واقعا اعصاب برام نمونده از دست این رزبلاگ لعنتی که یه کاری کرد همه زحماتم دوباره تکرار بشه. خدا لعنتشون کنه. و در ضمن ببخشید که مطلب نمیذارم توی این هفته چون فک کنم از حرصم دیگه وقت نکنم بیام.

فعلا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 939
  • بازدید ماه : 939
  • بازدید سال : 22,075
  • بازدید کلی : 175,307