loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 102 نظرات (0)

 

سلام دوستان

تو این مطلب قصد دارم هم ازتون معذرت خواهی کنم و هم چند تا نکته راجع به وبلاگ بگم

اول از همه معذرت میخوام که نمیتونم جواب نظراتتون رو بدم

معذرت خواهی دومم بخاطره اینه که تو این چند روز اخیر وبلاگ رو کم بروز کردم، کسانی که وبلاگ رو دنبال میکنن حتما میدونن که این وبلاگ از روز افتتاحش نه تنها یه مطلب که میزاره بعضی اوقات هم دو مطلب میزاره ولی این روزها همه ی تمرکزم رو روی کد نویسی کردم، تا همین دیروز من کلی سعی کردم یه قالب بهتر بسازم یا سفارش بدم اما متاسفانه نه در اون حد قالب سازی بلدم و نه میدونم که چجوری سفارش بدم پس واقعا ازتون معذرت میخوام.

بخدا من از این وبلاگ یه ریال هم درآمدی ندارم تا به حال برام بیشتر از پنج تا درخواست تبلیغات اومده ولی من قبول نکردم چون شرعا حرامه، منِ دانش آموز از کار و زندگی و درس هام زدم و اومدم که برای شما عزیزان یه وبلاگ بسازم و حتی این رو بهتون بگم یک درصد هم تا جای توانم دریغ نمیکنم تا وبلاگ مورد پسندتون باشه.

من سعی میکنم که توی این وبلاگ رو آموزش  و مطالب کامل دیگه ای رو براتون بزارم وگرنه خیلی خیلی راحت میتونم برم با سایت هایی که در رابطه با کلش آف کلنز میشناسم رو از روی اون ها کپی کنم و بیام راحت اینجا بزارم اما متاسفانه یه تعداد افراد اومدن کلی حرف های نا امید کننده و فحش تو نظرات گذاشتن و من از سر ناچاری اون ها رو پاک کردم، واقعا این بود جواب زحمات من ؟؟؟

بهتون قول میدم که وبلاگ رو بهتر کنم و بخش های دیگه ای رو با مدیریت قوی میزارم، انشالله یکی از بخش های مهم بخش درخواست مطلب خواهد بود فقط تنها مشکل کد نویسیه که اگه خدا بخاد انجام میشه.

شما ها تاج سرید

اگر هم نظری چیزی دارید که بگین همین جا بگین

ممنون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 511
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,157
  • بازدید ماه : 1,157
  • بازدید سال : 22,293
  • بازدید کلی : 175,525