loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 245 نظرات (1)

 

سلام مپ کلش اف کلنزیهای گل که از هر گلی که گله، گل تریدwink

همونطور که قول داده بودیم از تاون هال هشت تا ده ترتیب ارتقای دفاعی ها و سرباز ها رو براتون خواهیم گذاشت.

اگه یه مدت از تاون هال نه کردنت میگذره، پیشنهاد میکنم که این مطلبو بخونی چون ترتیب درست و کامل دفاعی ها رو برای این تاون هال اماده کردیم. با ما در ترتیب ارتقای دفاعی ها برای تاون هال نه همراه باشید...

این ترتیب ها دقیق و امتحان شده برای خودم هستش و ترتیب خوبی هستن. اگه بعضی از دفاعی های ذکر شده رو اپدیت کردید از ادامشون شروع کنید و اگه بالاشون هم باز دفاعی هست از بالاشون شروع کنید بعد بیایید پایین. در ضمن ما شما رو فول تاون هال هشت بجز تمامی دیوار ها لول 7 در نظر میگیریم و از ادامه فول تاون هال هشت شروع میکنیم.

1.مورتار لول 7

2.هیدن تسلا و ایر سوییپر و دیوار های جدید تا فول تاون هال 8

3.کنون 11

4.ویزارد تاور 7

5.ایر دیفرانسیر 7

6.آیر سوییپر 5

7.آرچر تاور 11

8.تقریبا نصف تله ها فول

9.تقریبا نصف دیوار ها 8

10.هیدن تسلا 7

11.همه تله ها فول

12.همه دیوار ها 8

13.همه دیوار ها 9

14.همه دیوار ها 10 (اختیاری)

خیلی واقعا سخت بودن، خود من که فعلا میخوام ویزارد تاورشو تازه شروع کنمخنده. بالاخره هممون که جمعا یه پا موتاد ضعیف شل و ولیم باید این کار ها رو انجام بدیمچشمک. امیدوارم راضی باشید و منتظر تاون هال ده هم باشید...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر عباس در تاریخ 1394/06/02 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

سلام مطلب خوبی بود اما من زمانی که تاون هال نه بودم اصلا پیشرفتم شباهتی به این نداشت
منتظر تاون هال ده هستم
پاسخ : با سلام
هر کسی هر جوری میتونه اپدیت بکنه و این ترتیب، ترتیب خوبی هستش
منتظر باشیدشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 443
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,089
  • بازدید ماه : 1,089
  • بازدید سال : 22,225
  • بازدید کلی : 175,457