loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 1414 نظرات (3)

 

سلام دوستان عزیز

همونطور که گفته شده بود این مطالب تا تاون هال ده گذاشته میشه

درصد زیادی از ایرانیان تاون هالشون نه هستش و بیشتر اون تاون هال نهی ها هم تازه کار هستن و نمیدونن توی لابراتوریشون سرباز ها و اسپل ها رو به ترتیب کدوم هاشون رو اپدیت کنن، پس با ما در ترتیب ارتقای سربازان برای تاون هال نه همراه باشید...

بر فرض ما شما رو فول تاون هال هشت میدونیم به غیر از گولم و والکری. اگه بعضی از موارد ذکر شده رو اپدیت کردید، از ادامشون یا از بالاشون که اپدیت نکردید شروع به اپدیت کردن بکنید. در ضمن اون عددی هم که جلوی اسم سرباز یا اسپل هست لولش هستش.

1.بالن 6

2.جاینت 6

3.آرچر 6

4.بربر 6

5.هیلر 4

6.هوگ 5

7.اسپل سبز 2

8.اسپل زرد 6

9.گولم 2

10.گولم 3

11.مینیون 5 (اختیاری)

12.ویچ 2

13.لاوا هوند 2

14.گولم 4

خیلی سخت شدن اما باید اپدیت کرد دیگه. شاید هم بگید چرا توی اون اول هاش چرا سربازهای دارکی رو برای اپدیت نذاشتم، چون این که کویینتون رو تا 5 یا 6 بیارید بعدش برید سراغ سرباز های دارکی. و حرف آخر، اسپل های دارک برای اپدیت ذکر نشده بود چون مهم نیستن به نظرم و فقط بازشون کنیم کافیه.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امید در تاریخ 1394/12/07 و 1:54 دقیقه ارسال شده است

فکر نکنم تاون 9 شش ماه طول بکشه.من خودم یک و ماه نیم میشه اومدم 9 خیلی موارد رو اپ کردم.ولی پنج تا کارگرام نفس نمیکشن و ب قولی به دفاعی ها حمله میکنم و مثلا با فا صله یک روز چهارتا تسلا رو اپ کردم و یه ویزارد تاور در کنارش!این موارد در مورد نیروها هم صدق میکنه نیرو به نیرو وصل میکنم یعنی لابراتوری خاموش نمیشه...
پاسخ : اره اما به زمان بازی کردن تو طول روز هم بستگی داره

این نظر توسط عشق است کویین در تاریخ 1394/05/29 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

من که خودم حوصله انجمنو ندارم.از جهت کلی باید براش تلاش کنید هم راست میگید چون الان انجمن سایت های کلش اف کلنزی ایران با کلی تبلیغ و گفتن تو سایتشون یکم مطلب گذاشته میشه
پاسخ : بله همونطور که میگیده تازه اون سایت ها که زیر هزار ایران تو الکسا هستن یکم مطلب گذاشته میشه تو انجمنشون دیگه چه برسه که ماهاشکلک

این نظر توسط عشق است کویین در تاریخ 1394/05/29 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

سلام .مطلب خیلی خوبی بود اما من همه چی از اکسیری ها رو اپدیت کردم به غیر از اسپل هیل که یکی دو روز دیگه میزنمش اپ الان فقط دارکی دارم اپ میکنم . لطفا ترتیب ارتقای دفاعی ها رو بذارید برا تن هال نه چون الان کنونم تموم شده و موندم که ایر دیفراسنیرمو اپ کنم یا ویزتاور بیشتر دوست دارم ایر دیفرانسیر چون ارزونتره اما کارایی ویز تاور بیشتره و خیلی هم گرونه من تازه کستلمو سی تایی کردم که پدرمم در اومد. راستی شما فروم ندارید؟خیلی خوبه اگه داشته باشید
پاسخ : سلام علیکم
بنظر من که ویزارد تاور چون خودم بعد اخرین کنونم که دارم براش جمع میکنم میخوام ویزارد تاورمو اپدیت کنم هر چند زیاده ولی خیلی قوی میشه، یه جورایی هار میشه شکلک
خیر متاسفانه نداریم، یک بار راه انداختیم و متوجه شدیم که نمیشه باهاش کار خاصی انجام بدیم و من بالاخره یاد گرفتمش ولی چیزی نشون نمیداد هر چی مینوشتیم نمیدونم چرا فک کنم چون این قابلیت پولی بود. من هم خیلی انجمن دوست دارم ولی حیف که نمیشه ولی خب باید وقت خیلی زیادی براش بذاریم تا یه چیزی بشه و همچنین مردم هم فکر نکنم حوصله برای انجمن داشته باشن

این نظر توسط salam در تاریخ 1394/05/29 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

ba salam
mersi kheily khob bodan
montazer th 10 hastam
پاسخ : با سلام و عرض ادب
مخلصیم
تا چند روز اینده انشالله شاهدش خواهید بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 965
  • بازدید ماه : 965
  • بازدید سال : 22,101
  • بازدید کلی : 175,333