loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 357 نظرات (1)

 

سلام دوستان عزیز

از مدت ها پیش من میشنیدم که میگفتن خیلی چیز ها تو کلش هست که مربوط به شیطان پرستیه. امروز هم یه عکس که در بالا ترین نقطه بازی هستش و قرینه هم هست، یکی از این موارد رو نشون میداد، توی اینترنت پیدا کردم. ببینیدش...

خب خیلی عجیبه. از هم کلنی هام هم شنیدم که انگار رو مورتار لول پنج و لول سه هم یه چیز هایی هست. این مورد رو تا تهش پیگیری میکنم تا بطور کامل این موضوع رو متوجه بشیم. پس منتظر باشید...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زhیr در تاریخ 1394/05/19 و 8:19 دقیقه ارسال شده است

سلام
من تاون هالم تازه نه شده و واقعا نمیدونم توی خونه ها و سرباز ها چجوری اپدیتشون کنم؟
خواهشا یه مطلب برای این موارد بذارید
پاسخ : سلام
حتما به روی دوتا تخم چشمام این کارو انجام میدم. تا چند روز اینده شاهد این مطلب خواهید بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 934
  • بازدید ماه : 934
  • بازدید سال : 22,070
  • بازدید کلی : 175,302