loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 130 نظرات (1)

 

سلام دوستان گرامی

بعد از کلی تلاشم تونستم یه بخش دیگه وبلاگ رو که بزرگترین بخش وبلاگ محسوب میشه رو راه بندازم به نام انجمن.

در این بخش باید اول از همه عضو بشید، بعد از عضو شدن صاحب یه پنل کاربری میشید که میتونید آواتار (عکس) و تنظیمات دیگه ای رو که در مورد خودتون هست رو تغییر بدید، قابلیت ارسال پیام به من (مدری وبلاگ) و بقیه اعضا، و از همه مهمتر ارسال مطلب در وبلاگ.

دوستان گرامی اگه مطلب هایی رو که میزارید خوب باشن چون من تاییدشون میکنم میتونم متوجه بشم و بهتون اطلاع بدم که میتونید نویسنده وبلاگ بشید.

متاسفانه انجمن های وبلاگ ها قابلیت ارسال سوال و ارسال پاسخ اون سوال رو ندارن ؛ من حالا باز هم میگردم و امیدوارم بتونم این قابلیت رو بتونم رو انجمن وبلاگ بزارم.

بخش ویدیو وبلاگ هم یا تا قبل از عید یا تا بعد از عید افتتاح خواهد شد.

راستی دوستان، تبلیغات در وبلاگ که به قیمت 40 هزار تومان در 32 روز است از امروز به بعد تا سیزده به در با 75 % تخفیف یعنی فقط 10 هزارتومان در 32 روز است.

یا حق ؛

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/12/13 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

سلام
دستت درد نکنه که واقعا هر روز یه مطلب باحال میزاری و ما رو که بیکار هستیم رو یه کم سرگرم میکنی
کاشکی میشد سوال مطرح کرد تو انجمن و بقیه بهش جواب بدن چون من کلی سوال در مورد کلش دارم
راستی دادا اگه دقت کنی یه مدته که اصلا مپ نمیزاری من منتظر تاون هال نه هستم چون تاون هالم لول نهه
پاسخ : سلام علیکم، نظر لطفتونه.
بله واقعا خیلی خوب میشدش اگه سوال مطرح میکردند و بقیه جواب میدادند.مپ رو هم که چه عرض کنم متاسفانه از اون منبعی که مپ رو برمیدارم فعلا خراب شده و به محض درست شدن فورا مپ میزارم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 520
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,166
  • بازدید ماه : 1,166
  • بازدید سال : 22,302
  • بازدید کلی : 175,534