loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 137 نظرات (1)

 

سلام مپ کلش اف کلنزیهای عزیز

ببخشید که این چند روزه کم مطلب میذارم اخه مشغول انجمن هستم، دارم رو قالبش کار میکنم و اگه توی انجمن های دیگه باشید میبیند که هر مقامی یه تصویری داره و متاسفانه من هر کاری میکنم نمیتونم اونو بیارم و بیشتر وقتو برای اون گذاشتم، دعا کنید که همه چی درست بشه.

خب اونطور که پیش بینی کرده بودیم باید همین روزها خبری از اپدیت میشد که خبر خوبی هم شد. دیروز توی فیسبوک کلش نوشته شده بود که "ما عاشق پیش نمایش هستیم" و امروز اولین پیش نمایش اپدیت در منابع خارجی گذاشته شد. پیش نمایش همچین خوشحال کننده نبود چون تغییرات ساده ای بودن. اسپل لایتینگ لول 7 بهترین خبر این پیش نمایش بود، خبر بعدی قابلیت مشاهده سربازان در دهکده اگه یادتون باشه حالا برای وار این قابلیت اومده. خبر دیگه ای که خیلی با افتخار گفته بودن و گفته شده بود که وقت زیادی برای این کار گذاشتن، رفع بسیاری زیاد از باگ های بازی هستش که چیز عادی هستش.

در کل برای پیش نمایش اول از این بیشتر انتظار میرفت ولی به هر حال امیدواریم که پیش نمایش های بعدی بهتر از اینها باشند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجید baghery در تاریخ 1394/06/23 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

همچین هم چیز بدی نبودن
بالاخره از هیچی که بهترن
ولی شما خیلی با لحن نا امیدی حرف زدید
پاسخ : با سلام
دوست گرامی بعنوان اولین پیش نمایش خوب نبود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 501
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,147
  • بازدید ماه : 1,147
  • بازدید سال : 22,283
  • بازدید کلی : 175,515