loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 64 نظرات (1)

سلام خدمت مپ کلش اف کلنزیهای عزیز

این روزها سرمون با سورپرایز وبلاگ گرمه چون قراره که جندین مطلب مختلف با موضوعات مختلف خیلی توپ توی مهرماه بذاریم، چون نا سلامتی بیستم مهر ماه تولد وبلاگه خجالت.

خیلی تلاش بر این داریم تا سریعتر وبلاگ لود بشه و خداروشکر توی بخش هاییش هم موفق بودیم، از تغییرات هدر، تا تغییرات کدنویسی داشتیم تا وبلاگ سریعتر لود بشه، در کنار این ها هم هر روز به فکر تغییرات و برطرف کردن ایرادات وبلاگ هستیم. حالا تغییرات کم دیگه ای رو هم در پیش داریم...

1.امکانات جدید در بخش مپ

2.تغییرات کوچک در هدر

3.شبکه اجتماعی های جدید

4.تغییرات در ستون بخش های وبلاگ

5.و برطرف شدن مشکلات کوچک دیگر

دوستان عزیز، متاسفانه مدتی هستش که کامپیوترم ضعیف شده و از بس کنده که نمیشه باهاش مطلب گذاشت و این مطلب رو هم با زور و بدبختی کاملش کردم، هر موقع که بتونم مطلب میذارم.

Arash B بازدید : 162 نظرات (0)

 

سلامی دوباره خدمت شما دوستان

یک ویدیو براتون اماده کردیم که استاد رائفی پور توش صحبت میکنن و از یه شخصی میگن که واقعا چه کار ها که نکرده برای کلش اف کلنز، پیشنهاد میکنم این ویدیو رو از دست ندید. ...

 

Arash B بازدید : 2662 نظرات (0)

 

سلام مپ کلش اف کلنزیهای عزیز

شاید خیلی هاتون دوست دارید که با گولم اتک معمولی یا حتی وار بزنید، همونطور که میدونید از تاون هال هشت گولم و پکا ازاد میشن و میتونیم تا یه لولی اپدیتشون کنیم. پیشنهاد میشه که فقط تاون هال هشتی ها این مطلب رو بخونن. در مطالب بعدی برای تاون هال نه و ده هم خواهیم گذاشت. با ما در آموزش اتک با گولم برای تاون هال هشت همراه باشید...

Arash B بازدید : 69 نظرات (0)

سلام خدمت همه شما دوستان عزیز

همونظور که میدونید من یک بازی که هیچ شباهت موضوعی به کلش اف کلنز نداره ساختم و فقط از سربازان و بک گراند و ماده های کلش اف کلنز استفاده کردم. قرار هم بود که هر یک یا دو هفته یکبار برای این بازی اپدیت بدم و امروز یعنی 21 مرداد ماه اولین اپدیت این بازی ساده رو دادم. نسخه بازی 1.0.0 بود که توی این اپدیت به 1.7.4 ارتقا یافت. اون 1 به تاون هال بازی مربوط میشه، اون 7 یعنی 7 تا امکانات جدید به بازی اضافه شده و اون 4 هم یعنی اون تعداد باگ های بازی رفع شده. بازی طولانی تر شده و بنظرم خیلی بهتر شده و فقط به حمایت های شما عزیزان نیازمندیم. میتونید جزئییات کامل بازی و اپدیتش رو در این صفحه ببیتید. همچنین میتونید از صفحه اصلی وبلاگ توی مطلب امکانات که مطلب ثابت هستش این صفحه رو ببینید و برای نویسندگی وبلاگ هم از همون جا باز میتونید برید.

Arash B بازدید : 291 نظرات (0)

 

سلام مپ کلش اف کلنزیهای عزیز

همونطور که قول داده بودیم قراره از تاون هال هشت تا ده ترتیب ارتقای دفاعی ها و سربازان رو براتون بذاریم. اگه تازه تاون هالتون هشت شده بهتره که این پست رو دنبال کنید تا به بهترین حالت ممکن این کار رو انجام بدید. با ما در ترتیب ارتقای دفاعی ها برای تاون هال هشت همراه باشید...

Arash B بازدید : 81 نظرات (0)

سلامی دوباره

تصمیمی گرفتیم تا بتونیم از کپی کردن مطالب وبلاگ تا حدی جلوگیری کنیم. از حالا به بعد به تمامی تصاویر مطالب لوگوی وبلاگ که کلمه MAP با فونت سه بعدی کلش هستش که خودم طراحیش کردم و واقعا سخت بود اضافه میکنیم. برای گذاشتن لوگوی وبلاگ توی تصاویر مطلباتون باید بدون بک گراند باشه یعنی اون تصویرتون هر بک گراندی داره باید همون بک گراند رو لوگوی MAP داشته باشه، برای همین هم ما لوگوی وبلاگ رو با یک بک گراند هم رنگ کردیم تا حتی با پینت هم بتونید بک گراند ها رو یکی کنید فقط کافیه اون با اون رنگ پاش پینت این کارو انجام بدید. حتی میتونید با فتوشاپ هم این کارو بکنید.

برای دانلود لوگوی وبلاگ کلیک کنید.

در ضمن بخش ورود و عضویت در ستون راست وبلاگ هم دوباره گذاشتیمش تا اگه مطلب خواستید بذارید از اون قسمت بذارید البته با تایید من و اگه دیدم که مطالبتون خوب بود به عنوان اولین نویسنده وبلاگ برگزیده خواهید شد. برای اشنایی با قوانین نویسندگی کلیک کنید.

با تشکر؛

Arash B بازدید : 125 نظرات (0)

 

سلام مپ کلش اف کلنزیهای عزیز

این مطلب چهارمین قسمت مطلب های بالا بردن لول هستش که قسمت اخرشه. توی این مطلب قراره که مزایای کارهای ذکر شده قسمت های قبل رو بررسی کوتاه بکنیم و الگوریتم جم هایی که در درختان و بوته هایی که بهتون توی بازی داده میشه رو نشون بدیم. حتما قبل از شروع این مطلب سه قسمت قبل رو مطالعه فرمایید.

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

و در پایان قسمت چهارم...

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 365
  • بازدید ماه : 365
  • بازدید سال : 21,501
  • بازدید کلی : 174,733